Näst sista dagen på januari

Söndag 30 januari

Idag har jag bara tagit det lungt
Gick över till mamma sedan och gjorde mat, så kom a, n och lilla lucaz och m, s.

sen körde s,m hem mig har bara tagit det lungt läst lite.
har kollat runt på bloggar och facebook .
"solsidan" nyss och nu "time out"

-------------------------------------------------------------------------
Veckan som gått då!!
Ja har inte gjort så mycket mer än jobbat
Sen igår (lörda)
så åkte jag till stan för att ha trevligt, och det var en underbar trevlig rolig kväll med fint sällskap! ;D

Blev hem körd sen det tackar jag för :)

Men nu kanske jag ska ta och kolla klart på tv sedan sova innan jobbet imorgon
kommer kanske träffa isabell och lillkille ;D

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Det är ju så skönt när man ser att det ger resultat :)

2011-01-31 @ 07:45:30
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

just nu kör jag bara shake, men sen ska jag köra nyttig mat ;)

2011-02-01 @ 08:34:44
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0