Söndag-

Söndag och helgen är över..

fredag: sara och mormor och jag åkte till stan vi skulle göra en sak, jag vart taggad men sedan så vart allting fel beställt satt det var bara att åka hem igen..
Vi hade parkerat i ett p-garage, när vi kommer dit så hade det stängt vi läste DÅ på skyllten att man skulle ha koden på sitt bankkort för att komma in  igen men sara hade lämnat kortet i bilen haha, ja då fick vi ringa till företaget, ha sa att det skulle finnas en till ingång som inte var låst, vi gick runt o runt men vi hitta ingen.
Sedan när vi kommer tillbaka så var det öppet, skönt.
sätter oss i bilen, MEN den starta inte haha ja säg det som inte skulle gå fel tänkte vi haha kul hade vi i alla fall.. vi satt där i 30-40min sedan gick den igång..
Väll hemma så gick mamma o jag o lucaz nisse och handla lite, sedan hem till mig.. tog det lungt.

Lördag så städa jag hemma rensa saker, satt upp nya gardiner osv.. sedan åkte jag hem till mamma för att ge mammas katt medicin.. *kan berätta mer sedan varför*
Sen kom anna o niklas över för att leka lite med lucaz innan dom skulle jobba natt båda två.

Söndag- gick till mamma och tog det bara lungt, sedan gick jag hem kolla på tv "ensam mamma söker" gillar det programet.
Man blir glad när man ser på det mycket kärlek :D

Ska väll sova snart jobb imorgon igen.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0