Fredag

En vecka har gått sen semestern, det har vart lite så där LAGOM rörit..
Men man har ju bra kollegor och så satt det ordnar upp sig:D

Sedan har jag kört bil också, tre gånger denna vecka det gick bra (tror jag) haha..
Inte långt kvar nu.

Annars denna vecka så har inte hänt några under inte, nä inte direkt..

Nisse plutten var med mig till jobbet igår (torsdag) det var ett helt små hundsparti där så härligt alla har helt olika kemier:D
Det var nisse, milton, osian, puma:D häligt.

Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag, lär ju inte kunna sova längre imorgon bara för jag är ledig inte nä vem tror det..
Denna vecka har jag inte sovit bra alls kan ju bara meddela, vet inte varför men.

ont i ryggen har jag också men det går nog över :D

-------------------------------------------------------------------------------------------

Vill bara säga till ALLA som känner mig väll att det finns inte bättre personer vet inte vad jag
GJORT? VART? DEN JAG ÄR? M.M utan alla dessa personer jag hoppas verkligen att ni vet vilka ni är..

<3<3<3<3<3<3

Men sov gott och dröm söt :D

ps. har haft en toppen dag på jobbet idag och roligt ds.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0