Söndag -

En lugn och stillsam söndag !!

Jag har idag bara tagit det lungt, sov till 10.30 skönt:D
Sen gick jag till mamma och vi gjorde inte så mkt, sen fixa vi middag och jag gick hem.
fixa lite hemma, ducsha och nu sitter jag framför datan o tven i bak runden.

Igår lördag, så var mamma o sara jag och så var lilla lucaz med och handla.
Vi var på chili i barkarby, fina saker där.
Jag köpte julklappar, och sedan en babyblå filt två saker till köket i turkos.
lägger upp bilder sen.
sen åkte vi till willys och handla lite!!

Imorgon är det jobb igen, ska även ringa till frissan o beställa tid.
ska även ringa bilskolan, och sedan lite andra samtal.

Nej nu ska jag kolla på lite tv.
Snart är det ensam mamma söker ;D

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0