Marknad jobb 1års kallas..

Denna vecka har vart mycket...

jobbet har rullat på, det har vart rätt lungt har planerat bra..
--  Mina kollegor betyder allt -- .

Sedan så var det marknad igår, det var ganska blöt och kallt.
Men mamma och jag forsatte endå.
jag köpte 14 par strumpor, ett linne.
sedan så köpte mamma och jag hundgodis, salamikorv, ett tåg som blev lucaz.
åt en langos och en korv med bröd.

Sen vid halv sju gick vi och fira lilla lucaz som blev 1år igår :D redan tiden går verkligen fort.



Sen gick vi hem till mig och vänta på att pappa o eric skulle gå marknaden.
mamma o pappa åkte hem och jag tog en varm dusch, kolla på lite tv och sen gick jag o sov..

Nu sitter jag framför tven som är ¨på men utan ljud.. :D

På söndag så ska en sara komma och kolla på min lägenhet och sen jag på doms, hoppas dom gillar den och jag doms.:D

Men ska nog sova nu!! och det blir en lång sovmorgon.

KRAMAR !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0