Stressad Tisdag

God kväll
Idag tisdag har man jobbat och det har vart full rulle..
Från ena till den andra kunden.

´Sedan hade man möte, det gick väll bra.
 
Måste försöka hitta någon som kan jobba för mig under sommaren också annars får man väll ingen semester..

Sedan kom man hem åt mat och sen gick jag hem till mig,.

när jag kom hem fick jag för mig att jag skulle baka någonting, var sugen på hallonpaj med block choklad men hade inga bär hemma, satt det fick bli 12 olika smaker muffins
" kommer bilder sen "
har kommit i en period då jag vill baka o baka men inte äta upp haha..

Nej nu ska jag se
" halv åta hos mig "

Vi ses o hörs
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Jag kan komma & äta upp det! :D

2010-03-17 @ 11:43:19
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Den gula som var uppe hos niklas mamma. Niklas katt. Han har alltid haft den. Jag kan ju inte neka om han vill ha sin katt liksom. Men du o mamma verkar vara så himla sura eller nått. :/

2010-03-17 @ 11:58:40
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0