Söndag och snart måndag..

God kväll.. 
 Jag har inte skrivit på ett tag men nu kommer det..

i helgen så har jag-
Fredag: Jobbade först på dagen, sedan när mamma o jag precis kom hem åkte vi in till DS med sara o micke för att hälsa på pappa.
Han åkte in på morgonen för att han mådde inte alls bra..
Lördag: jag hade tvätt stugan sedan kom anna o niklas förbi en sväng och sedan kom micke o sara förbi en sväng o fika..

Söndag: Anna o niklas o Lucaz, mamma o eric o jag, Sara o micke
åkte till Pappa på DS igen och hälsa på vi fika lite.
Han har inte ännu fått reda på några prover, och ska forsätta ta mer prover i tre dagar till.
Sedan åkte vi förbi arninge en sväng o kolla på hm lindex..

Sen middag hos mamma.

Nu sitter jag hemma o kollar på tv, ska duscha och sedan sova.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0