Onsdag

Onsdag..

Go morgon idag är det onsdag, en vanlig dag som alla andra.
Jobbar som vanligt och sedan ska vi på nått möte/kurs i en timme..
Sedan hem o käka och ta det lungt karnse..

Igår Tisdag så jobbade jag som vanligt, sedan träffa jag Lena o hugo vid tolv sedan kom jessika vid halv två tiden..

sedan åkte jag hem och käka lite,
sen hem o hämta busan som skulle till vetrinären ta bort stygnen.
sedan hem igen lägga sig i soffan och bara ta det lungt skönt =)

Måndag jobbade som vanligt sluta vid elva tiden åkte hem tog det lungt, sedan vid kvart i fem åkte jag till jobbet igen 18-21

Nej nu måste jag iväg och jobba hörs

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: smyckestokig

hejsan lena skickade svar till din mail istället mvh therese

2010-03-26 @ 15:45:23
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0