Onsdag lill lördag

Halloj..
Sitter hemma och gör inte mkt..

Idag onsdag har jag jobbat och det gick väll bra tog det ganska lungt hade inte så mkt att göra, satt passa på att skicka iväg ett sms till lena o hugo så vi åkte till täby centrum och käka lunch..
Kolla lite i affärerna oså, tog en sväng förbi kläd ettan också.. men det blev bara lite kollande idag.
Det brukar följa med ett o annat annars när vi handlar meninte idag.
Sedan körde lena tillbaka mig till jobbet och jag fixa lite lunch o lite så.

Sedan åkte jag hem vid kvart i fyra, och då gick mamma, eric, jag och sara o micke o anna o niklas o lucaz och käka lite mat..

nu sitter jag här vid datan efter att kollat på "halv åta hos mig"

Men nu ska jag nog gå och duscha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0