Varm =)

3/7
Härligt med värme..
vakna i morse med två katter en hund i min säng imorse runt elva tiden skönt att få sova ut för en gång skull.
fixa mig och sedan promenera med nisse till mamma där vi prata först lite innan vi gick ut och fixa grönsaks landet och klippte gräset, vattna med mera.
varm men det var rätt skönt..

Sedan så grilla vi lite och mormor o olle kom förbi.
sedan anna o niklas o lucaz.
sen vid halv tio gick jag o nisse hem igen.
nu sitter jag här och läser runt lite osv.

i veckan så har jag inte gjort så mkt mer än att jobbat och kört lite på körskolan.
var på kalas i söndags, det vart trevligt mkt fina pressenter fick lillen =)
mycket trevligt folk där också.

nu börjar alla dra på semester, själv har jag inte semester förren v.33-34 men det går säkert fort.

Nej om man ska kolla lite på tv och sedan gå en sista promenad med nisse innan läggning.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0