Onsdag

Onsdag 7/7

gjort dom senaste dagarna inte mkt, jobbat och knappt sovit.
har vart så varmt att man somnar sent och ska upp tidigt.
men det börjar bli lite bättre men det är skönt med värme också men inte på natten =)

Annars ja Jobb..
Tagit det lungt.

händer ganska mkt nu på jobbet när folk har semester men jag gillar att jobba på sommaren när andra är på semester :D

Firat pappa idag han fyller på fredag 9/7, men råka skicka grattis till honom idag för var inställd på att han fyllde år.men men.. :D

På lördag ska man på lite fest.

Nej om man ska ta och försöka somna tidigt idag åt minstånde :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Blir så trött på att folk tror dom gjort någonting bara för man är på dåligt humör eller har en svacka just nu..  men nej ni behöver inte ta åt er om jag verkar lite sur.
:D det går över.

---------------------------------------------------------------------
Hände en liten rolig sak när jag vänta på bussen hem från jobbet, eller det var väll inte så roligt för personen kanske men.
Han fråga mig om han kunde låna min mobil och jag sa ja visst, han skulle ringa sig själv.
han hade tappat sin mobil på någon buss, och inte för att det gjorde saken så hade han på morgonen tappat sitt busskort på väg till jobbet.
Inte kul :(
Ingen svara på mobilen utan tryckte på UPPTAGET, ja hoppas det gick bra för honom.

Shit jag fattar hur tokig man blir bara man glömmer mobilen HEMMA, men om man tappar den vet jag fan inte vad jag skulle gjort allså.

KRAMAR
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0