Måndag

Länge sen nu, senaste tiden har det vart rikigt varm har inte orkat suttit här mkt.

men nu sitter jag här haha..

Det jag gjort sen senast jobbat jobbat, i fredags så jobba jág kväll det var rätt skönt inte så himla varmt som när man jobbar på dagen.

Sen i lördags så hade jag MYCKET TREVLIGT shit kommer inte glöma den dagen/kvällen kanske låter löjligt men med så mkt trevligt och framför allt roliga människor så kan man inte mer än att ha roligt allså.'
Jag var ute på landet med familjen löfstrand / och L, vi skulle fira T och så..
vi umgick och hade det bra, vi käka grillat och så åkte vi lite båt det var mkt trevligt faktiskt har inte åkt sån båt förut..  kolla när dom andra åkte efter med ring och sånt.
det blev lite Vin, och A bjöd på champang.

Så aa det var min helg på söndagen tog jag det bara lungt.

nu sitter man här och håller på och dör av värmen vet liksom inte vart man ska vara för att få det svalt.
Men en kall duscha kanske..

KRAMAR
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0