Fredag

Go kväll
Fredag idag och näst sista dagen på denna månad.
Idag har man jobbat, det gick bra och det var lungt.
sista dagen för våra sommarjobbare också, men en kommer tillbaka sen när jag ska ha semester:D

Sluta ca. kvart över ett tog bussen halv två till söderhall och där hämta syrrans kille mig och vi hämta upp mamma och lillebror och åkte vidare till Älmstanatta, gick runt där och kolla lite.
hitta en väska och en plånbok och två tröjor jag ville ha men måste spara pengar satt jag hoppa det en annan gång kanske :D kanske finns på Rimbomarkanden sen.

Sen åkte vi till mc donald och käka sen hem.
nu sitter jag hemma och ska kolla lite på tv nu och sen sova
måste kanske jobba imorgon kväll :( inte jätte sugen men aa.
sen ska man jobba söndag dag också.
sen hela nästa vecka satt det blir två hela veckor jobb på rad.

undra om det finns någon bra film eller nått på tv, eller om man ska sova direkt haha..

Go natt då

kommer ladda upp lite bilder senare en annan dag.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0