???

Ibland känns det som att man bara tycker synd om sig själv och vill ha andras uppmärksamhet..
Men Alla har dåliga dagar och allt känns bara
FEL
Att man inte är värd någonting eller att man gnäller över att man INTE HAR DET ELLER DET ELLER VARFÖR GILLAR INGEN MIG ELLER OSV..
men jag brukar komma på mig själv att jag kanske ska hålla saker för mig själv ibland så slipper folk bry sig..

Man behöver hitta den personen som man verkligen kan prata med och VERKLIGEN LITAR på.

Jag vet Två personer som jag VÅGAR och LITAR på.
 
måste man söka hjälp för att må bra eller finns det fina vänner familj som kan lyssna och vill lyssna på det man har att säga och kunna lätta på sitt hjärta.. det är frågan
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

det var de lilla in lägget, skulle behöva lätta lite mer men vågar inte rikigt skriva allt här..

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0