23/7 fredag

Tjo hej..
Idag är det fredag och jag har jobbat som vanligt hela veckan.. det går väldigt upp och ner på jobbe.
saknar sina arbetskollegor, men man har väldigt duktiga sommarjobbare också :D

Det har vart en mkt stressad vecka allt bokat på en och samma vecka känns det som.

Ni sitter jag här efter en varm och skön dusch, skönt att det va lite kallare idag men man frös när man var på jobbet man har blivit bortskämd med all värme som har vart både skönt och jobbigt när det vart som varmast..
Gillar värme oftast SOMMAR KALLAS det;D

Nu är det bara 3 veckor kvar tills semestern... :D så skönt det ska bli.

Nee ska ut med nisse nu sedan ska jag nog lägga mig tidigt idag satt jag får sova ut..
Denna vecka har man inte heller somnat innan elva.

men men..  sova får man göra en annan dag.


Nisse <3<3


Otto mammas hund

båda korten är tagna hos mamma en varm dag!! vilket både otto o nisse njöt av;D

 

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0