18/7

Söndag

Ja då var det slut på denna helg
vad fort det går när man är ledig hoppas semestern inte går fort.

Fredag: Jobbat som vanligt, sedan så var jag till mamma och käka var lite med lucaz.
Lucaz och jag bada lite i mammas pool.
Senare efter det så kom min underbara mormor över och åt lite jordgubbar och grädde.
lucaz somna någongång vid åta tiden och jag cykla hem vid tio någongång.
Tog det lungt och kolla på tv.

Lördag: Sov till ca. halv tio ungefär, sedan så cykla jag hem till mamma och gjorde ingenting..  tog det lungt bara.
Sen kom pappa och vi åkte till gottröra för att lämna lite saker mamma och jag stanna hos mona och karl-erik medans pappa åkte tillbaka för att hämta en sak till.
Sen åkte vi hem igen vi grilla lite och så.
när jag står och grillar så skulle pappa fixa lillebrors cross i ett förråd vi har, så roppar han till och säger " det är värsta stora ORMEN här"  ja visst sa jag, jo den är här  den la i verktygslådan.
Jag ville se fast endå inte, vi ropa på mamma för att vissa.
pappa tar ut crossen och sedan så tar han en kratta och tar fram ormen.
Det var en SNOK, fy fan va äckligt.
mamma har haft koppar orm på tomten med den är ju inte farlig men det är ju inte snokar heller men fan va äckligt endå så stor...
Jag hade kanske vart tvungen och jobba kväll i lördags men en tjej som jobba på dagen kunde göra det Tack.

sen åt vi och jag cykla hem efter maten.

Söndag: Jag sov till ca. halv tolv, somna igår vid ungefär halv tre.
Sen så gick jag till mamma och tog den bara lungt..  gossa lite med nisse min prins <3
sen åt vi och jag gick hem igen.
Nu sitter jag här vi datan, och ska nog sova snart satt man orkar imorgon.

Bara 4 veckor kvar till semester :D

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0