15/7

God morgon !!
Nu sitter man på jobbet ska börja om ca.15 min, jag är så jäkla trött det blir sena kvällar när det är så här varmt och det går inte sova.. lägger sig ca. tolv halv ett sen ska man upp igen vid 05.15. man halv sover på bussen vilket inte är så kul om man skulle missa hållplatsen, dom senaste dagarna har jag vakna precis när bussen svänger in där jag ska gå av tur är att det alltid är någon annan som ska av på samma.

Igår var mamma o pappa och lillebror på bilbingo i Rimbo Vann ingen ting alls..
Annars så gjorde jag ingenting specillt igår, jobba och tog det lungt hemma.

Vi får se när denna dag är slut då, det kan man aldrig veta men gillar att jobba hårt på morgon och att det är ganska lungt på eftermiddagen..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

många som gått på semester nu, själv har jag 4 veckor kvar innan jag har semester.
Då ska vi ut första veckan till håtö ut mot rådmansö sedan andra veckan så får vi se vad som händer.

Nej nu måste jag jobba.. 

KRAMAR  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0