Söndag den 3/1-10

Heej  Just nu sitter man hemma har inte gjort så himla mkt, teven funkar inte eller de är någe fel på parabolen anntingen mkt snö eller nått annat har inte orka kolla upp..

Men i alla fall i helgen har jag inte gjort så himla mkt mer än att kom hem igår efter att vart hos mamma, sen kolla på tv städa lite hemma klädde av granen igår haha.. orkar inte ha den längre inne den barrar som bara den..

Sen idag har jag vakna vid typ tio halv elva, satt mig vid datan sen la jag mig i soffan och kolla på film, och nu sitter jag meed busan o max o nisse vid datan alla ska vara med =)
ska snart åka ner till rimbo.

imorgon är det jobb igen, shit har inte sovit av mig ännu känns det som.. men men man måste ju jobba också bara man kommer igång =)

NEj skriver mer en annan dag

KRAMAR LENA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0