jobbet..

Hejsan !
sitter på jobbet just nu, väntar på lite kollerger vi ska på möte.
Annars är det väll bra snart helg ska bli skönt, på söndag är det lucaz dop.

annars i veckan det har vart jobb.
 i lördags (9) så klippte jag ner och plocka jag ner min julgran.
skulle gå en lång promenad med nisse i lördag också tänkte jag det var så himla fint väder, men kom inte så himla långt nisse tyckte det vart för kallt.
men men, gick hem och fixa lite lunch i ställe.

söndags(10) tog det lungt läste lite kolla på tv, och så.

Träffa lena o hugo igår på länge, det var trevligt =)
Hoppas du också tyckte det lena..

nej ska kanske göra lite nytta på kontoret =)

ha det bra vi ses
KRAMAR LENA


Min lill skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0