på jobbet

Goddag sitter på jobbet just nu !!
Fan är skit trött men vad gör man bitter ihop och ler =)

Annars i helgen tagit det lugnt, i lördags så var jag och syrran ner till gymet och sedan så gick mamma och jag anna o eric o lucaz till ica handla till kvällen.
vid fyra tiden kom anna mormor niklas olle till oss och käka mat.
=)

Söndag jobba man, det var ganska lungt det rulla på..
måndag jobba och sedan åkte jag hem fixa mat till katterna och sedan så åkte jag hem till mamam igen..
tisdag jobba, sedan när jag kom hem fyra så gick jag ner till gymet.

och idag onsdag sitter på jobbet haha.. sedan åka hem och ge katterna lite mat osv.

Nej måste sluta.

Ha det bra
Kramar Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0