Ensamheten..

Heej
Idag är det söndag och jag sitter vid datan, ska snart göra lite mat kanske..
Vet inte om jag börjar bli förkyld eller vad det är har lite ont i halsen .. men det går nog över.

I helgen har jag i lördags så jobba jag först med en ny tjej som ska börja, fick träffa lena också och snacka lite.
sedan körde lena mig till arninge där jag träffa mamma o eric vi gick och handla mat, jag köpte lite saker på rusta och så blev två par skor. =)

En annan sak jag tänker på varje kväll när jag 'är ensam här hemma hur tråkigt livet är vill hitta miin Kärlek Snart =( men aa får se när det händer, visst man kan inte bara vänta man får ju göra någonting¨åt det själv också men jag är blyg och vet inte hur jag ska göra..
Sådan är jag..
sedan har jag tänkt på vilka vänner man har.
själv klart har man vänner man känner osv, men jag har en som jag verkligen vill verkligen hålla kvar som värdens bästa vän vi har haft mkt roliga stunder vi har haft tråkiga stunder (men fortfarnde roliga) vi har haft perioder då vi tjafsat osv. men inne i mitt hjärta s¨å kan jag prata med dig om ALLT
Hon Heter Lena <3<3 du vet vem du är..

Nej lite mat ska fixas nu.
KRAMAR LENA


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Förstår verkligen hur du menar gumman.

Jag vill gärna bli BFF med dig vännen. DU kan prata med mig om allt ska du veta! Vill vara syster med dig men också vän. Bara att höra av dig om du har tråkigt eller så.



Du kommer hitta kärleken gumman. Ingen brådska. <3

2010-03-01 @ 01:34:09
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0