tiden går..

fort och man hinner inte mkt.

Idag är det redan 14dec och nästa vecka är det jul..
jag jobbar julafton kväll och juldagen kväll. sedan ledig på annandagen då vi i familjen kommer fira jul ihop.

men i alla fall, igår var jag på lucia på lucaz dagis, fint =)
L såg lite fundersam över allt som hände här är ju för gullig.

Idag har man jobbat på¨som vanligt.

ligger nu i sängen och kollar runt lite på internet, sedan blir det väl sova.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vet inte allt som händer runt mig just nu, k'nns som jag har släppt lite tunga saker från mina axlar men har mycket som hänger kvar..

Men som dom flesta säger ALLT LÖSER SIG.

--------------------------------------------------------------------

Kolla på "ung och bortskämd" igår och vad är det för program, föräldrarna röstar ju verkligen inte som det ska röstas utan jja inte fan vet jag allså helt fel personer har åkt ut dom senaste tre gångerna..

God Natt

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack!!! =)

2010-12-14 @ 20:52:07
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0