Fredag

En Vecka kvar sedan är det julafton!!

Jaha fredag igen, ledig i två dagar nu då.. sen så är det jobb i tre veckor fram med tre dagar ledigt ;D

fick min cd, från "så mycket bättre" gillar låtarna!
fick även dance spelet till wii, pröva lite låtar och gick väl så där :D men det var kul.

Nisse <3 finns ingen som jag verkligen gillar allså ler så fort jag ser dig, glömmer alla  bekymer.
otroligt vad man kan älska djur..

Denna vecka har rullat på som vanligt, har haft rätt mycket att göra men skönt att ha det gjort innan jul veckan..

Träffa I och H i onsdags det var trevligt fick vi träffas lite längre en vanligt..
Men sälja telefoner är inget jobb för mig haha..

NEee
på tisdag ska man handla klart alla julklappar skönt det, räkningar ska väl också betalas:D haha..


ska nog sova nu, är skit trött fast klockan bara är snart halv tio.. lär väl vakna sex imorgon haha men men.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0