:

Söndag tredje advent 12/12

Ja nu var helgen redan över, den har gått fort.
Lördag rulla iväg och idag har den också gjort det.

Lördag så var det liten mini marknad i rimbo, m p jag och sara micke o lucaz gick ner till centrum vid två tiden det var inte så mycket kvar då men, kolla i alla fall.
Sedan gick vi ner och käka pizza, anna o niklas kom dit också.

Sen åkte vi alla hem!

Jag gick hem vid sju tiden sen kolla jag på " så mycket bättre" så bra.

Idag söndag så har jag vart hos mamma och jag gjorde lite jul godis, sen kom mormor o olle på en fika.
sara o micke kom och käka, lifta med dom hem till mig.

nu ligger jag i sängen och kollar runt här på internet.

imorogn är det jobb vecka igen, och sen så ska jag o mamma pappa eric på lucia på lucaz dagis.

Ne god natt

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0