23/12

Idag är det dagen före julafton..

Det har vart så där stressat idag på jobbet, men har tagit som det kommer!!
Hj'lper till med det som ska göras ;D

Sedan så var jag till täby centrum på dan med A, jag köpte en julklapp och sedan en egen tröja till mig själv..

Hem till mamma efter jobbet, det blev potatis med morrötter och lunchkorv (helst ska det bra frukostkorv), och egengjord pepparrotsås. så gott, och enkelt :D

Gick sedan hem betala lite fler räkningar, just nu sitter  jag här framför dator och tven i bakrunden.
finns inge roligt program tänkte lägga mig faktiskt men vet inte.

Imorgon har man sovmorgon ska ju jobba kväll..  lungt pass i alla fall.

Kanske skriver en rad imorgon oc¨kså..

Just i tisdags så var jag och kolla på¨en lägenhet en tvåa, jätte fin och tjejen soom hade den kolla på min, vi bestämde att vi skulle byta så nu väntar vi bara på roslagsbostäder..  som ska besikta bådas lägenheter sedan blir det flytt i sluten av jan-början av februari.

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0