...

Tänkte berätta lite vart som hänt under semestern tills idag.

Förra söndagen så åkte mamma, pappa, eric, jag, mormor, anna, lucaz och niklas ut till håtö till en stuga vi hyrt där..  vi hade läst lite fel när vi boka och trodde det var sjö utsikt men det var nog sjötomt haha... 

vi var där tog det lungt och sola o så.
måndag och onsdag hade jag körlektioner satt pappa och jag fick gå upp tidigt och åka in till norrtälje.
på tisdagen så åkte alla till färsna gård, lite besviken blev jag i alla fall inte som jag trodde men men..

sen gick hela veckan bara rullande på, på fredagen fira vi niklas som fyller 25 sara och micke kom och åt middag o fika.

Lördagen så hade sara o micke kräftskiva, satt vid fem tiden åkte anna o niklas o jag dit.
åkte hem igen vid kvart över elva halv tolv, det var trevligt folk där träffa även en gamal klass kompis det var roligt. =)

söndag blev bara att käka frukost och sedan städa allt ihop och packa.. 

sedan så har jag bara tagit det lungt.

får se vad denna vecka kan bjuda på da, ska försöka ta det så¨lungt som det bara går denna vecka sedan så börjar man jobba igen.. '

Nej ska kolla på tv nu..

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0