Tisdag o lungt..

Idag tisdag så har jag jobbat som vanligt.. =)
Det gick bra idag det var lungt, imorgon blir det lite mer att göra.

Sedan träffa jag lena o hugo alltid lika roligt =)
tog en varsin blåbärs paj o en festis =)

Nu sitter jag hemma o ska snart kolla på tv, blir väll det vanliga
"halv åta hos mig" sedan vet jag inte har inte koll på vad det är för någonting på tisdagar...


Vill fixa mina naglar igen som jag hade förut, måste bara ha tid till det och kolla om hon har tid och komma =)





Nej shit allså måste verkligen Ta tag i min träning snart..
Är det någon som har nått bra tips på något bra progam när det gäller att äta o av stå från vissa saker ??
Tips- råd- ??

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Inget godis tex Lena. Eller så kör du på stort... att äta bara shakes. Då ska man ju gå ned rätt fort, som start iaf. Sedan är det att köra zumba då kanske, gymma, gå långa promenader. Göra armhävningar, situps hemma..? Undvika potatis, pasta. Bara äta fisk, kött osv med sallad. Men det gör du väl redan?? VI får ata och försöka köpa ett allträningskort så kan vi träna som fan!

2010-04-14 @ 07:47:50
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Åh vad mysigt att bara träffas, snacka skit & fika lite :D

2010-04-17 @ 07:03:46
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0