Lite stressig dag..

Hej
Onsdga idag känns inte som det men det går fort veckorna nu shit..

Idag har jag jobbat det har vart ganska mkt att göra idag faktiskt men det funkar skönt ibland att bara köra på..
Imorgon blir det ännu mer att göra haha.. 

Nästa vecka ska vi byta lokal på jobbet till större ska blir lite skönt.
det håller på och  gör klart just nu, nytt golv osv.
det blir nog bra.

Aa nu har jag bestämt mig hur semestern kommer blir.
vecka 17-18 kommer jag ha, sedan vecka 33-34.
Satt jobbar hela sommaren.

men vecka 17-18 är fixade men 33-34 inte ännu... :/
men det ordnar sig alltid som vi säger på jobbet..
haha..

Vill ge ALLA mina KOLLEGER EN STOR ROS
 
Ni är Trevliga, snälla, omtänksama, lyssnare. =)
Vi har det oftast mycket roligt på dagarna.

Aa Nu ska jag nog gå och lägga mig,
gick o la mig kvart över nio igår och sedan vakna jag vid elva och trodde kl. var mkt mer än 23 bara.. men men vakna sedan utvilad kl.05.20..

HaDetBra

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0