Ledig Torsdag

Torsdag idag- den 8/4

Idag har man inte gjort så mkt på morgon direkt, skulle/ville sova lite längre idag efter som man var ledig..
men det gick väll så där blev väkt kl. åta (man får stå ut med det när man är företagare) men i alla fall, kunde somnat om men halv nio skulle lillplutten till dagis satt det var bara att gå upp o fixa lite sen gå.
sen kom hem nej sova stog inte på schemat utan ringde runt lite, om min hyra o lite kunder..
men det fixa sig det med =)

Sedan gick jag över till mamma o fixa lite medans hon jobba, var ute med otto lite på tomten osv..
käka sedan när mamma kom hem kl.halv fem.

gick hem till mig sen kolla på tv och så...
ska snart ut med hundarna på kvälls promenad.

Imorgon Fredag ja du ....

Får ni veta imorgon vad jag gjorde då.
Hoppas det är några själar/änglar som läser denna blogg vore ju kul i alla fall..

=)=)=)

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0