..... länge sen.. Förkyld.. Jobb..

Heej
Nu är jag här igen, dunder förkyld, jobbar endå.
Men ska vara LEDIG torsdag fredag lördag söndag SKÖNT =)
Ska krya på mig och ta det lungt.

Annars då under påsken,
Långfredag: Jobba kl.07.45-19.45
Lördag: Jobba kl.07.45-14.15 sedan åkte vi på påskmiddag hemma hos min mormor =) GOTT
Tack för en trevlig kväll.
Söndag: Ledig, mamma o jag baka lite kakor och gick en promenad och tog det lungt..
Vi spela bingolotto på kvällen vann ingenting..
Måndag: Ledig och då åkte vi till hallstavik och fira mona som fyllt. Anna o niklas o Lucaz var där också.
Sedan övningskörde jag till norrtälje där vi hämta upp Eric så åkte vi ut till sara o micke
vi skulle äta middag..
Sedan hem tog det lungt och bara kolla lite på tv.
Sov dax sedan, vakna någongång under natten vid ca. två tiden så är det som vanligt ett jäkla liv.. en timme framåt och så somnar man om...  kul kul men får skylla mig själv att jag inte ringer men orkar inte mitt i natten..

Nej nu ska jag ducsha och sedan kolla på tv.

Imorgon är det jobba igen, och så har vi möte..

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0