Go dag..

Halloj
Onsdag idag härligt..
snart fredag och då ska jag bort.

Ja ha jag lova ju att skriva vad jag gjort i helgen.

Vi kan börja med
Lördag- inte mkt vi baka lite och gick lång promenad med L, o nisse.
sedan så gick vi hem jag skulle fixa lite lunch.
det blev falukorv och stuvande makaroner. (gott)
sedan bara tagit det lungt.

Söndag- Mamma, jag, anna, niklas, lucaz och nisse åkte ut till vesternäs (tror det stavas så)
och vi möte upp micke o mormor o olle och tomas.
Vi satte igång och rensa ett hus, där min morbror tomas o mamma var mkt när dom var små.. lång historia..
men i alla fall det var rätt skönt att komma ut till ställen man var ganska mkt när man var liten kommer ihåg litegrann.

Sedan åkte vi hem till sara o micke vid fyra tiden kanske och åt middag.
sedan hemma gjorde jag inte mkt kolla ¨på tv m.m.

Annars denna vecka så har jag bara jobbat som vanligt..

nu ska jag ducsha och sedan kolla på tv. sedan SOVA..

Men ska inte klaga snart börjar mina två veckor av min semester. =)=)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

Jag driver ett företag som säljer armband för välgörande ändamål, t.ex. till barncancerfonden.

Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och kolla om det finns något armband just du vill ha.

2010-04-24 @ 17:09:53
URL: http://pguf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0