Moster!!

Idag är det onsdag och det var länge sen jag skrev men aa ska försöka bättra mig..

Men i alla fall var har hänt sen sist jag skrev..

Söndag- vi baka lite bröd på dagen och sen så åkte mamma, niklas, anna, eric och jag till norrtälje för att vi skulle se på race men dom hade ställt in det för att det var för blöt satt det var bara och åka hem igen.

Måndag- Jobba som vanligt och kom hem tog det lungt och kollar lite på tv.med mera.

Tisdag- Jobb, sen åkte jag och köpte lite roser och en tia lott till mamma som fyllde år!
Sen på kvällen kom anna o niklas och sen mormor, olle.

Onsdag- Jobbat och det blev en lång dag kändes det som men aa kom hem som vanligt vid fyra.
Sen så fick jag reda på att syrran fått sin lille son idag vid tre tiden.
dom skicka till mamma redan vid nio tiden att hon skulle åk in till BB och sedan ringde niklas mamma till Min mamma att han hade kommit ut vid ca.15 tiden och att han vägde 4.4kg.

Hoppas att få se han snart =)

NEj ska kolla på "Bonde söker fru" haha..

KRAMAR LENA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0