Lördag kväll !!

Idag är det lördag, man har inte gjort så mkt försöker ta det lungt medans man är ledig.
Men vi har bakat kanelbullar idag, och sen åt vi middag och nu sitter jag här hemma hos mig och kollar på tv och sitter vid datan.. ska nog ut med nisse på en långpromenad kanske =)

Annars sen i onsdag så har jag:

Torsdag- var jag först och jobba som vanligt och sen när jag kom hem gick mamma och jag på Rimbomarknad och sen möte vi upp syrran (anna) och gick en sväng tillsammans, och vid sju tiden gick mamma hem och jag och syrran gick sen sväng till o sedan gick vi hem.

Inköp på marknad- 12par strumpor, lovikavantar, munkar, hundgodis, langos. kommer inte ihåg om det var någemer men..

Fredag-jobba som vanligt och det var en ganska lung fredag och sedan en lungt tv kväll.

Aa nej man ska kanske gå ut nu då..
Ha det bra vi hörs.

KRAMAR LENA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0