Hela helgen !!

Heej ! Helgen aa det har hänt lite saker.. -Lördag- Idag så vakna man vid halv tio och sedan kl.10.00 så åkte vi iväg jag mamma niklas anna sara lucaz till IKEA!! Sara skulle handla lite och det blev nått till oss alla och ta med hem där ifrån. Sedan när vi kom hem lasta vi av och mamma o jag åkte hem till mig och packa lite och sedan åkte mamma jag niklas lucaz anna till min nya lägenhet och lämna lite grejor. sedan åkte vi hem igen. -Söndag- Idag vakna man ca. tio och sedan vid tolv tiden så åkte mamma niklas anna jag lucaz och lämna lite mer saker till min lägenhet. sedan börja vi röja lite hos mamma. Niklas o jag åkte och hämta min soffa som mamma skulle ha och sedan en tvbänk som ja skulle ha. Vi tog ut mammas hörnsoffa och tog in min och satt nytt tyg på soffan. Jag montera en ny soffbord och niklas en ny bänk till mamma. sedan så bada anna lucaz och jag började med maten. sen åkte jag hem, och fixa lite dammsuga och så. ligger på en maddras en vecka fram på golvet inte så himla bekvämt men det kan ju inte vara så farligt i en vecka det går nog fort. Nej nu ska jag sova tror jag. KRAMAR LENA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0