Äntligen Fredag !

Idag har man jobbat och det gick ganska fort idag, rullade på.
Sedan kom man hem kl.14 och kasta man i sig lite lunch gick ut med hunden och sedan var kl.15.15 hämt mammas hund på dagis sedan skulle jag o lillebror ner till mamma för att vänta på Niklas mamma.

Sedan kl.15.45 åkte vi in mot danderyd för att hälsa på syrran och lillkillen och niklas.
Det var mkt trevligt och mysigt.
Tog lite bilder på lill lucaz:D

Sen så har jag inte gjort så mkt annat, jag skulle jobbat på söndag men en kollega ringde och fråga om en annan fick jobba eller om jag ville men jag beövde inte sa jag till henne.
Satt nu är man ledig på söndag ganska skönt =)

Ne ska kollar vidare nu på tv.

KRAMAR LENA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0