Ny vecka..

Heej
Nu är den vecka gjord, det gick bra och fort på jobbet än vad jag trodde.
Nu i helgen så har jag tvättat och idag var jag och mamma o mormor olle på Loppis, jag skulle köpa en fint bord och stolar som man har ute men precis när jag skulle säga att jag ville ha dom var det så klart någon annan tant som hade sakt att hon skulle ha dom FAN.. men men.

Och nu så kollar jag mina mejl och så, ska snart duscha och sen sova.

Denna vecka blir lika som den förra, men jag är inte kontakt person för gruppen längre för sonja är tillbaka skönt.
Men jag hoppas jag gjort så bra som möjligt ifrån mig.

Men ha det bra.                                                                        







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0