Heej

Idag är det måndag, och jag har inte gjort så mkt mer än att jobbat..

Under helgen har jag:
Lördag- jag rensa lite hemma ( inte färdig ännu ) och sen gick jag till mamma och rensa lite till grovsopor.
                och fixa lite med poolen som vi ska byta vatten och ren göra. ( inte färdiga med det ännu).
Söndag- Jag gick upp kl.8.00 och fixa mig och lämna nisse hemma hos mamma, sen tog jag bussen och åkte iväg till Lena och Tommy , lille hugo. vi kolla på tv, prata och så.
Lilla hugo var jätte söt liten kille, glad för dom =).

Aa, så var den helgen och nu börjar veckan då det bara är jag och emelie som KAN vårt jobb ok, och sen de två sommarjobbarna så klart, och kvälls ordinarei tjejen som också kan sitt jobb..
MEn nästa vecka är nästan alla tillbaka och sommarjobbarna har gjort sitt.
................................................................................................................................................................
Lägger upp bilder sen på lilla hugo.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0