Torsdag 10/12

God dag¨på er alla !!
Idag har man inte gjort så mkt mer än åkt till jobbet och haft ganska stressig dag till o börja med men sen så lungna det sig efter lite saker..
Sen åkte man hem vid kvart i fyra bussen eller vad det var för tid (hihi)
Gick och köpte nasin (nässpray) börjar bli förkyld igen ännu bara näsan och hoppas det stannar där, jag blir döv också när jag blir täppt men aa hoppas på det blir bra.

Sen gick jag och hämta min ängel på dagis!
Nästa vecka ska han klippa sig syrran får åka dit med honom satt han blir fin =),det måste verkligen göras om man säger så.. jag brukar göra det men nu är det helt andra tovar som sitter längst ner vill inte raka honom nu när det blir kallt utan han får en present av lilla mig och gå o klippa sig =)

Ne om man ska ta och ducsha och sedan kanske sova lite, vet inte hur jag ska göra somnar nästan varje morgon ¨på bussen denna vecka förutom i måndags.
det är inte så himla kul i tisdags så vakna jag precis när bussen svängde in ¨på busshållsplatsen..
men det ordnar sig väll..

Försnart så kommer det roliga nästa år haha då får man hoppas på det bästa som ska hända i januari men tar ingenting i förskott..  blir alltid fel då.

Nej ha det bra
KRAMAR LENA


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Vad är det som ska hända då? nyfiken

2009-12-12 @ 03:23:27
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0