Måndag

Go kväll..
Då var det måndag och som vanligt lika tungt, men det hände lite på jobbet idag och det var rätt lungt..
Vi åkte på julbord med våra Kunder idag och hade det jätte mysigt, och så efter att alla fått sin mat och tog det lungt så kom jag på att jag sakna en av mina kunder, hm vart kunde den tagit vägen.
gick runt och fråga mina kollegor om dom hade sätt kunden, men nej.
Jag ringde hem till kunden och fick inge svar, blev lite mer orlig vart den var, fick råd om att ringa färdtjänst när jag gick ut för att ringa precis så fick jag syn på någon gamal som gick på vägen och jag visste inte om det var min kund men chansa det såg ut så, sprang ner och möte.
det var min kund helt ut matad och slut besviken och ledsen på färdtjänst.
Det var en lång resa för kunden hade gått hur lång som helst och fått åka vanlig buss, men som tur var kom jag ihåg kunden, fick ringa in till en kollega som tog sin bil och hämta upp kunden och fick komma in till värmen och fick i sig god mat.
Men stakare säger jag bara.. =(
det var en lång histora varför det inte blev någon färdtjänst.

Men men annars inge speciellt...

Ska sova nu tror jag
KRAMAR  LENA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0