Helg skönt

Heej på er !!
Just nu sitter jag här hemma hos mig och gör inte så himla mkt, är skit trött men orkar inte lägga mig just nu känner att jag behöver göra lite saker här hemma..

Äntligen är det helg skönt att man får försöka ta det lungt,
Lördag- vi ska åkta och handla lite jul mat
Söndag- inte en anning vad som händer då..

Det har kommit Mycket snö det tycker jag om när det ligger kvar just idag var det en väldigt fin dag från gå dagen..
Annars då jo jag har bara jobbat, igår hade vi möte och fick höra att dom hade ställt in bussarna men jag trodde inte på det, vårat möte sluta fyra och jag åkte med annelie till bussen.
bussen skulle gå 16.23 men det kom ingen buss fören 16.45.
Jag kom hem i alla fall, en sak jag inte fattar att ALLTID är det samma sak som händer VARJE år endå är det GNÄLL.. 
Sen att man GNÄLLER på bussgubben FATTAR jag inte bara för att tex. inte får ta in fler folk i bussen fast det inte finns en enda plats kvar på hela bussen.. nej då skriker man eller blir skit sur på bussgubben bara för att man inte får kliva om bord..
Nu säger inte jag att jag inte gnäller men jag säger inte det till bussgubben eller GNÄLLER så. för att man tänker på säkerheten, klart man kan bli lite less ibland..
men jag skulle nog inte heller om jag körde buss skulle vilja ha skit för någonting jag inte kan rå för....

Nej ska man kanske sova snart  ögen är inte alls med..

GULD Stjärna till underbara snäll KOLLERGER MAN HAR =)

KRAMAR LENA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0